Lähde ehdokkaaksi 2021 kuntavaaleihin

Kunnissa tehdään suomalaisten arkeen kaikkein suorimmin vaikuttavat päätökset. Koronakriisin jälkeen meitä odottaakin valtava hyvinvoinnin uudelleenrakennusurakka – nyt jos koskaan on tilausta näkemyksellisille ja vastuuntuntoisille päättäjille ja uusille ideoille. Haluatko olla mukana vaikuttamassa kotikuntasi tulevaisuuteen?

Lähde ehdokkaaksi Suomen tärkeimpiin vaaleihin.

Kokoomus sanoo kyllä tekeville ihmisille. Meistä on kiinni, millaiseksi maailma ympärillämme kehittyy. Hyvinvointimme rakentuu sellaista ihmisten varaan, jotka astuvat rivistä eteen, uskaltavat unelmoida, eivätkä pelkää kantaa vastuuta tiukassakaan paikassa.

Kunnat ja kaupungit ovat sellaisia, millaisiksi me itse ne teemme. Ne luovat edellytyksiä sujuvaan arkeen, taloudelliseen kasvuun ja ympäristöä kohentaviin muutoksiin. Tule mukaan – me autamme sinua vaalityössä ja kunnallisessa luottamustehtävässä toimiessasi. Lähtisitkö sinä kanssamme rakentamaan parempia kuntia ja kaupunkeja, jossa lähiympäristöä arvostetaan ja palvelut auttavat sujuvampaan arkeen?

Haluatko keskustella ehdokkuudesta?
tai ehdottaa toista henkilöä ehdokkaaksi?

Ota yhteyttä lomakkeellamme täällä

Kuntavaalit 2021 Riihimäki