● Esittelyssä kuntavaaliehdokkaamme: Antti Kökkö

Antti Kökkö

Antti Kökkö 37 -vuotias, Hämeenlinnasta kotoisin, mutta Riihimäellä viihtynyt jo 14 vuotta asuen. Avioliittoon olen astunut juuri tuoreeltaan ja vaimoni Ninan kanssa olemme halukkaita jatkamaan elämistä Riihimäellä.

Olen logistiikkatyöntekijänä Hyvinkään sairaalassa. Työtehtäväni ovat tavaroiden, lääkkeiden, ruuan kuljetus, sekä jätteiden käsittely. Toimin myös yksikköni ympäristövastaavana. Harrastan tapahtumien järjestämistä rock -keikkojen ja elokuvaesitysten parissa. Toimin Riihimäellä mm. Elokuvayhdistys Kino Sammossa. Kokkailu, erilaisia reseptejä kokeillen on ottanut entistä enemmän roolia henkilökohtaisena harrastuksena.

Koronan vuoksi Riihimäellä on edessään taloudellisesti vaikeat ajat. Haluan että nämä asiat hoidetaan mahdollisimman tasapuolisesti. Myös kulttuurin ja paikallisen yritystoiminnan yhteistyön kehittämisestä olen kiinnostunut. Nykyisessätyössäni olen huomannut että jätteiden hyötykäyttö on työllistävä ja taloudellisesti pitkällä tähtäimellä fiksu asia. Haluan myös näihin asioihin kiinnittää huomiota Riihimäellä.

Antti Kökkö