● Esittelyssä kuntavaaliehdokkaamme: Hanna Metsärinne

#kuntavaalit2021 #Riihimäki #Kokoomus.

Hanna Metsärinne

KM, kotiäiti, yrittäjä ja opettaja. Naimisissa ja kaksi pientä lasta. Olen Riihimäkeläinen kolmekymppinen perheen äiti. Vapaa-aikani kuluu tällä hetkellä kahden pienen pojan kanssa. Lisäksi minulla on Riihimäellä yritystoimintaa sekä pieni perheyritys. Näen kotikaupunkini lapsiystävällisenä paikkana ja minulle onkin tärkeää, että lapsiperheiden erilaiset palvelut ovat kaikkien saatavilla. Haluan osallistua ja tehdä konkreettisia Riihimäkeläisten arkeen vaikuttavia päätöksiä. Jotta Riihimäestä saadaan yhä vetovoimaisempi, lasten ja nuorten hyvinvointiin tulee panostaa.

Myös yritykset ovat tärkeässä roolissa kaupunkimme toiminnan ja kehittymisen rakentumisessa. Haluan tehdä osani Riihimäen kehityksen puolesta, jotta kaupunki olisi yhä parempi paikka asua ja vastaisi juuri meidän kaupunkilaisten tarpeisiin. Erityisesti haluan ajaa lasten ja nuorten, lapsiperheiden sekä yrittäjien etuja ihmisläheisellä tavalla, meidän kaupunkilaisten silmin.

Olemme olleet kuluneen vuoden myötä uudessa haastavassa tilanteessa koronan vuoksi. Puhalletaan Riihimäkeläisten kanssa yhteen hiileen, me yhdessä teemme tämän kaupungin, järkevällä talouspolitiikalla, puoluerajoista riippumatta. Tehdään Riihimäestä aktiivinen, lapsiystävällinen ja turvallinen kaupunki.