● Esittelyssä kuntavaaliehdokkaamme: Heidi Metsäterä

#kuntavaalit2021 #Riihimäki #Kokoomus.

Heidi Metsäterä

Olen paljasjalkainen riihimäkeläinen. Kokoomuksen toiminnassa olen ollut mukana jo useamman vuoden. Luottamustehtävistä mainittakoon kirkkovaltuuston jäsenyys ja kaupunkikehityslautakunnan varajäsenyys. Olen seurannut läheltä kaupungin toimia elinkeinopolitiikassa. Hyvä yhteistyö yli puoluerajojen on kaiken perusta, niin toimivassa kunnallispolitiikassa kuin muissakin luottamustehtävissä.

Olen ratkaisukeskeinen ja tulevaisuuteen katsova ehdokas. Arkeni koostuu äitinä olemisesta, lapsen eri harrastuksista, joista nyt tällä hetkellä erityisesti RiPS:n jalkapallo. Selloa aktiivisesti soittaneena musiikkiopistossa, kulttuurin ja kulttuurihistorian tuoma sivistys ovat lähellä sydäntäni musiikin lisäksi.

Olen lasten, lapsiperheiden, yksinhuoltajien ja nuorten asialla. Yrittäjien koen olevan kaupungin veto- ja pitovoiman kannalta yhdessä merkittävimmässä roolissa nyt ja tulevaisuudessa, tarjoten työpaikkoja, tuottaen verotuloja sekä lisäten hyvinvointia. Näkemystä minulta löytyy myös muualla Suomessa ja ulkomailla asuneena ja työskennelleenä. Hyvinvoiva kuntalainen on paras tavoite kaikessa toiminnassa.

Heidi Metsäterä