● Esittelyssä kuntavaaliehdokkaamme: Kari Majaranta

Kari Majaranta

Hei! Olen Kari Majaranta ja kunnallisvaaliehdokkaana kokoomuksen listoilta toiselle kaudelle. Tällä valtuustokaudella olen ollut valtuutettuna sekä Maakuntavaltuutettuna ja Sosiaalilautakunnan ja -jaoston varsinaisena jäsenenä, sekä kaupunkikehityslautakunnan varajäsenenä.

Toivon tulevani valituksi kahdesta syystä:

1. Olen se,minkä sanon olevani ja haluan, että Riihimäki on kuntalaiselle hyvä asuinpaikka.
  2. En puhu puhumisen ilosta, vaan äänestän järjen äänellä, joka sanoo ei veronkorotuksille, mutta kyllä kaupungin velan lyhentämiselle.

Olen koulutukseltani musiikin maisteri ja olen myöskin saanut presidentin myöntämän neuvoksen arvon. Työhistoriani on varsin monipuolinen: Kodinkone alalla osakkaana 1971-81, musiikkikauppiaana omassa yrityksessä sekä musiikin opettajana 1982-97 ja seurakunnan ylimmän asteen kanttorina 1998-2016. Lauludiplomin suoritin Sibelius-Akatemiassa 2005 ja ja olen ollut lukuisissa oratorioissa solistina etelä-Suomessa. Lisäksi olen johtanut useita mieskuoroja Riihimäellä ja ympäristössä.

Vapaa-aikaa eläkkeellä vietän mielelläni veneillen ja keskustellen ystävien ja tuttavien kanssa kahvikupposen äärellä kaupungin ajankohtaisista asioista ja ehkä vähän muustakin.

Kari Majaranta