● Esittelyssä kuntavaaliehdokkaamme: Kari Moisiola

Kari Moisiola

Olen 54-vuotias yrittäjä Riihimäellä. Päätyöni on strategisen johtamisen konsultointi, liiketoiminnan kehittäminen ja brändien rakentaminen. Olen omistajana useassa yrityksessä ja toimin myös yritysten hallituksissa.

Toimin myös Riihimäen-Hyvinkään Kauppakamarin Vetovoimavaliokunnan puheenjohtajana ja vuodenvaihteessa aloitan Riihimäen yrittäjien hallituksessa.

Yksi harrastus on kirjoittaa Facebookiin blogia ”Elämänlaatupakolainen”, mikä kertoo, miten hienoja asioita kaupungissamme on. Harrastan puutöitä koruista mökkeihin ja kaikkea siltä väliltä. Lisäksi perinteisen harrastukset kuten lukeminen, liikunta, kirjoittaminen sekä kitaran ja pianon soitto.

Minulle on tärkeää kaupunkimme tulevaisuuden kannalta kasvattaa sen pitovoimaa ja vetovoimaa. Se onnistuu vain keskitiellä: säilyttämällä kulukuri ja pitämällä verot nykyisellä tasolla ja kuitenkin säilyttämällä hyvät keskeiset palvelut. Tärkeää myös on, että kaupunkiamme kehitetään tulevaisuuden asukkaille ja työnantajille, muun muassa kehittämällä asemanseutua vetovoimaisemmaksi.