● Esittelyssä kuntavaaliehdokkaamme: Maija-Kaisa Koski

Maija-Kaisa Koski

Olen Maija-Kaisa Koski, lempinimeltäni Maisa. Olen Päiväkodin johtaja, Varhaiskasvatuksen opettaja, Ammatillinen opettaja. Riihimäellä Vanhassa Peltosaressa asunut nyt reilut 3 vuotta.Kolmesta lapsestamme enää 11 vuotias asuu kotona. Olemme toimineet sijaisvanhempina puolisoni Matin kanssa vuodesta 2007.Riihimäellä minut ehkä moni tunnistaa intohimoisesta sivutyöstäni ja harrastuksestani ryhmäliikunnan ohjaamisesta. Ohjaan yksityisillä saleilla ja Riihimäen opistossa.

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen on aina ollut lähellä sydäntäni. Erityisesti haluan toimia varhaiskasvatuksen, lapsiperheiden, erityisten oppilaiden, tavallisen kuntalaisen hyväksi. Kokoomuslaisen arvomaailman mukaisesti uskon, että vakaa talous on köyhän paras turva ja yhteiskunnan arvo mitataan sillä miten se kohtelee heikoimpiaan. Luottamustehtäviäni on ollut LTOL- valtuutettuna kaksi kautta ja yksi OAJ- valtuutettuna sekä entisen kotikuntani Pirkkalan kunnanvaltuutettuna. Luottamustehtävistäni tärkein on kuitenkin kahden lapsenlapsen mummona oleminen.